Reageer op: de kleine stapjes van Jhanne

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid de kleine stapjes van Jhanne Reageer op: de kleine stapjes van Jhanne

Jhanne
Bijdrager

fatsnotbad

Moderator
Vegetariers hebben een zwaar B12-tekort, wat resulteert in tanduitval en andere gebits- en tandvleesklachten. Tandarts Peter Dros in Kerkdriel kan je verhalen genoeg vertellen van vegetarische vrouwen met allerlei gebits- en tandvleesellende. Wellicht is het zinvol voor jou om tijdelijk B12 te suppleren?

Mike

juli 31, 2015 om 1:12 pm #133658 REACTIE

Jhanne

Bijdrager
Jawel, maar de bloedwaarden zijn zeer hoog ( na het slikken van een goedkoop supplementā€¦ šŸ™ )

misschien is dat zinvol, dat advies krijg ik van meer kanten. Maar er komen veel adviezen over supplementen en ik voel me erg kwetsbaar. Gewoon gemerkt dat ieder dingetje zijn impact heeft, van twee probiotica capsules krijg ik het KOUD!!! en dat is prima hoor, er gebeurt iets! maar het gaat echt stap voor stap.

Heb overigens het gevoel dat ik wel heel langzaam wat vooruit ga in energie, misschien ga ik over een tijdje langs marijn ( zo heet ze toch?) voor een sessie om er achter te komen wat me kan helpen.