Reageer op: slijmvorming en kefir

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid slijmvorming en kefir Reageer op: slijmvorming en kefir

Jhanne
Bijdrager

Hi zilvervisje,

ik heb het gapsboek besteld en gelzen en dat legt veel dingen zo goed uit. Hoe allerlei klachten te verklaren zijn vannuit een slecht functionerend verteringssysteem, echt geweldig! Voor mij is dat echt een eyeopener en het handvat om mijn gezondheid langzaamaan weer terug te gaan krijgen. Ook het histamine gebeuren en moeite met melkproducten komt langs.

en dit zijn mijn ervaringen met de parodontitis, let wel, ik had al maanden dagelijks behandeld met corsodyl inspuiten op de twee plekken waar de onsteking niet wegwil, langleve het keltisch zeezout

Sinds een paar dagen heb ik voor de parodontitis en de acute tandvleesontsteking ( stinken en bloeden) een nieuwe aanpak. De reguliere zooi heb ik er helemaal uitgegooid ( prodent en corsodyl) ik poets met ayurvedische tandpasta, daarna spoel ik de mond met zout en met een klein spuitje spuit ik dat zout in alle kwetsbare plekke en pockets, en het lijkt nu te beteren. vanavond ga ik de probiotica truc proberen. ‘s avonds na het poetsen een halve capsule probiotica op de tong. Met het drinken van oreganothee ben ik opgehouden, het lijkt me dat dat niet samen gaat met probiotica. Maar ik zou natuurlijk wel het nog als mondspoeling kunnen gebruiken.