Reageer op: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Reageer op: Leverreiniging vertaling

gif-vrij
Bijdrager

Afgelopen nacht de 28e leverreiniging gedaan. Nummer 27 is al weer een paar maanden geleden. Geen last tot vorige week. Ik kreeg ineens weer een beklemmend gevoel rond mijn lever en maag.

Gisterenavond nadat ik mijn tweede glas met bitterzout op had kwam er flink wat los en direct al flink wat steentjes. Het drukkende gevoel verdween ook in de loop van de avond. Dus voordat ik het olijfolie/grapefruit mengsel had gedronken. Dus wat mij betreft zijn het echt geen verzeepte olijfolie-bolletjes.

Omdat er direct al veel los kwam verwachtte ik eigenlijk weer een grote oogst. Maar wat bleek, ik had vandaag nagenoeg geen steentjes. Dit is de allereerste keer dat ik bijna geen steentjes heb.

Ik heb mezelf dikwijls afgevraagd waarom ik altijd zo’n grote oogst had. Er is 1 verschil met eerdere reinigingen. Ik drink sinds een paar maanden bijna geen rauwe melk meer. Zou die melk zorgen voor de steentjes?

In ieder geval, hoe lekker ik de rauwe melk ook vind, ik voel me veel minder moe en val zelfs af. En volgens de mindlink test bij Peter Dros kon ik wel tegen rauwe melk. Misschien nam ik iets te veel van het goede.
Net zoals Heksje beschreef had ik erg veel behoefte aan zuivel. Maar nu ik nagenoeg geen zuivel meer gebruik is de behoefte ook verdwenen.