Reageer op: Kwikontgifting: m’n route naar gezondheid (100%leven)

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Kwikontgifting: m’n route naar gezondheid (100%leven) Reageer op: Kwikontgifting: m’n route naar gezondheid (100%leven)

100%leven
Bijdrager

Over temperatuur gesproken:
sinds een maandje beginnen de temperatuurschommelingen bij mij weer toe te nemen (bijnierproblemen), terwijl ik juist meer adrenal cortex neem. Ik zat 2 weken terug op 1000 mg en toch schommelt het meer dan 1,5 tot 2 maanden geleden toen ik op 600 tot 750 mg adrenal cortex zat en m’n temperatuur vrijwel stabiel was (alleen na inname van thyroid supplement merkte ik dat m’n bijnieren nog niet sterk genoeg waren).

M’n verklaring was dat ik in de dump fase zit waardoor m’n bijnieren het zwaarder hebben. Maar op het chelatie forum schreef iemand dat haar dochter ondervonden had dat Thorne adrenal cortex veel krachtiger werkte (per mg) dan Nutricology. Zij was geswitcht naar Nutricology en moest 2 tot 3 maal meer mg adrenal cortex innemen om hetzelfde effect te krijgen als wat ze had ervaren bij Thorne adrenal cortex.

Een half jaar geleden ben ik begonnen met Thorne om op te bouwen vanaf 50 mg (Thorne is er alleen in 50 mg capsules) en ben bij 250 mg geswitcht naar Nutri-Meds (250 mg capsules). Dat ging goed, maar een maand geleden hadden ze Nutri-Meds niet meer bij iHerb (exportverbod naar EU las ik) en nam ik noodgedwongen Nutricology.

En nu kijk ik m’n temperatuursgrafiek terug en zie dat m’n temperatuur zo rond de verandering naar Nutricology erger begint te schommelen. Zou Nutricology dan inderdaad minder krachtig zijn?

Ik had net 2 potjes Nutricology binnengekregen, dus totdat die op zijn, ga ik het combineren met Nutri-Meds (100 mg) en later ook met Thorne om te zien of ik nu weer wel een stabielere temperatuur krijg.

Wordt vervolgd!

Mark