Reageer op: Kwikontgifting: m’n route naar gezondheid (100%leven)

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Kwikontgifting: m’n route naar gezondheid (100%leven) Reageer op: Kwikontgifting: m’n route naar gezondheid (100%leven)

Golden
Bijdrager

Mark,

Ik had mijn temperatuur onder mijn oksel gemeten, en ik dacht wat is het laag… ik laz gisteren dat het onder de tong moet 🙂 Vandaag heb ik drie keer gemeten, om 17 moet ik nog een keer meten. 37.05, 36.99 en 37.04. Het is redelijk denk ik?

Voor mijn bijnieren neem ik 2 keer per dag vitamine B5 500mg, en ook chroom picolinaat 200mcg rond 3 keer per dag om de bloedsuikerspiegel stabiel te houden. Ik zou de b5 proberen voor de bijnieren! En dan nog een capsule b100, in drie stukjes, en dat in drie keer met de rest van de suplimenten.

Ik neem wel mariadistel capsules, (2x300mg sylimarin) per capsule, soms 2x soms een keer per dag, maar dat helpt niet blijkbaar bij mij. Ik heb ook de mariadistel zaad, dus misschien moet ik ook thee maken. Laat je de zaadjes koken of giet je alleen kokend water?

Ik weet dat de kwik en de rest dat ALA opruimt via de ontlasting gaat, daarom moet het gal meewerken…

Ik voel me eindelijk een beetje beter nu, ik doe een lange ronde, de korte rondes zijn niet voor mij. Wel om de twee uur doseren en gelukkig ook want die 3 uur was te lang.