Reageer op: Hoge bloeddruk

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Hoge bloeddruk Reageer op: Hoge bloeddruk

Snah
Bijdrager

Balen, ik dacht vanavond zal weer eens mijn bloeddruk meten na een jaar.
Een jaar geleden werd ik er gek van hoge bloeddruk, beta blokkers en plaspillen en streng mager dieet. Ik werd er juist ge├»rriteerd van en was er dagelijks mee bezig en de bloeddruk zakte niet echt veel…
Heb alles overboord gegooid en ben vet gaan eten, veel KZzout en appelazijn vanwege te weinig maagzuur. Meer vet vlees, vis, eieren, kokosolie, geen brood en pasta’s meer, glutenvrij, veel meer groenten fruit. Basmati rijst, rijstwafels en soms aardappels.
Magnesium, Vitamine C, Crataegus Complex en sinds een half jaar CBDolie.
Ik dacht redelijk op weg te zijn en in een vrolijke bui zag ik de bloeddruk meter liggen en dacht laat ik weer eens een keer meten na een jaar en…..heel fijn 184/128/100. Veel een veel te hoog dus waar ik absoluut niet op had gerekend.
Moet wel zeggen dat ik veel meer moe ben en enorm snel zweet en het ook snel te warm heb, ook meer spierpijn en nauwelijks dorst. Ben ook behoorlijk aangekomen ben 183 lang en weeg 92 kg. Drink 1 kopje koffie en met moeite een liter water met daarin 1/3 appelsap. Fiets regelmatig en loop voor mijn werk heel de dag.
Schildklier te langzaam?
Weet het niet meer maar baal er goed van. Wat kan ik nog nu nog doen?