Re: Vetverbranding

simone
Bijdrager

Ik eet nog wel af en toe koolhydraten maar niet zo veel en het is voor mij echt lastig te bepalen hoeveel nu 100 gram per dag is want de ene brood is niet het andere en er zit lijkt mij ook veel verschil in fruit.

Ik weet niet of ik meer onrust heb gekregen, kan dat niet peilen omdat ik en mijn zoon als adhd’ers zijn bestempeld wat dus gewoon bijnieruitputting is omdat ik me eerder ook wel zwak en futloos heb gevoeld maar sinds WAPF is er toch wel enige vooruitgang geboekt en zolang de voorraad in onze wallet strekt kunnen we elke keer een stapje vooruit maar we zitten echt op de goede richting en ja je kunt de ketose niet afdwingen maar ik hoop dat ik wel zelf kan aanvoelen wanneer als ik te weinig koolhydraten eet en hoe ik het moet afbouwen. Denk namelijk soms dat ik dat niet goed aanvoel.

Wat ik wel weet is dat ik heel veel drang naar romig eten heb. Als ik trek heb heb ik vaak trek in room en dan maak ik soms een mix van roomboter en pollen en een tikkeltje honing en eet ik dat met een lepel op of drink ik een beker pure room weg.

Kokos vet eet ik ook zo met de lepel. Heerlijk is dat.