Re: Vetverbranding

simone
Bijdrager

Ik hoop zo snel mogelijk in de vetverbranding te komen.Ben wel goed onderweg maar moet eerst de bijnieren en schildklier voeren als het ware.

Verder had ik toch nog een tweetal vragen wat betreft vet.

-Hoeveel vet kan je eten omdat ons klimaat niet zo extreem koud is, ons lichaam geeft het aan door misselijk te worden. Dat moet toch wel de grens zijn en eerst kon ik minder vet verdragen nu steeds meer dus kom ook steeds dichter in de buurt van de vetverbranding lijkt mij.

-1 kilo roomboter overleeft het geen week bij ons dus wij stouwen toch wel veel naar binnen maar soms vraag ik me af omdat het vaak roomboter van verhitte gepasteuriseerde melk/room is zou het dan moeilijker te verteren zijn en vooral als je zoveel als wij eten?

Ik weet dat gepasteuriseerde/gehomogeniseerde melk slecht te verteren is en heel ongezond door alle bewerkingen voor de enzymen enz.

Door de speeches die ik links en recht in mijn omgeving hou gaan wel steeds meer mensen over naar het Wapf dieet.Eigenlijk kun je het geen dieet noemen omdat dit juist de normaalste zaak van de wereld is en slechte voeding is in mijn ogen een dieet.

Alvast bedankt voor jullie reacties.