Re: vaccinaties

Anoniem

Een jaar of 14 terug bij Tinus Smits (in eigen persoon) geweest voor Marieke om te ontstoren (na BMR epilepsie en autisme ontwikkeld). Ze was daarna voorgoed van haar verkoudheden af die van kleinsaf aanwezig waren. Verder heeft hij niets voor Marieke kunnen betekenen. Wel voor onze jongste (nu 16) toen 15 maanden. Dick heeft toen geen BMR gekregen, wel daarna bijna 4 jaar oud de Mazelen prik. (toen sliep ik nog) Het werd daarna een angstig kind wat heel veel struktuur en bescherming nodig had. Na 2 bezoeken aan Tinus Smits was dat geheeel verdwenen en een open en vrolijk kind wat makkelijk vrienden maakt en op dingen afstapte vanaf dat moment.

Tinus Smits was heel regelmatig in Nepal geloof ik, weet even niet meer zeker maar heeft daar ook veel voor de bevolking gedaan.

Tinus is overleden aan kanker en volgens mij was hij vegetarier. Was ook erg mager en bleek.

Ik denk ook dat hij veel stress had over wat mensen/kinderen werden aangedaan door al het gevaccineer, hij was een fel tegenstander. Op zijn website was daar destijds veel over te lezen, gevolgen van bepaalde vaccinaties en casussen van kinderen die hij succesvol behandelde.

Jaren later als dat ik bij hem kwam heeft hij het CEASE programma ontwikkeld en doorgegeven aan andere therapeuten.

Al met al had ik zeer veel respect voor deze man.