Re: (Rauwe) melk

ruud
Bijdrager

Ik zoek eerst mijn eigen ervaring en kijk of daar iets bij zit wat ik kan ijken aan wat anderen waarnemen.

Daar is niets raars aan.

Het is ook al vaker gezegd dat jij nogal makkelijk hier je oordelen over andermans situatie uit.

Niets mis mee wat mij betreft, maar jij bent ook niet het ultieme licht.

Het is juist dat ik ook niet per se aanneem wat wie dan ook zegt, dus ook niet van jou en ook niet van mijn behandelaar.

Ik probeer mijn eigen weg te vinden en ik pik van iedereen wat mee.

Alleen als je veel last van je gezondheid hebt, dan is het toch belagnrijk om een beeld te vormen van wat er aan de hand is.

En dat doe ik dan ook, en ik laat mij inspireren door mensen zoals jij en mijn behandelaar afgezet tegen mijn ervaringen.

Je zei hier eerder bijv. ook: je wordt niet vet van vet.

Maar ik werd dat zeker wel.

Dus die opmerking dient echt wel met de juiste nuancering opgevat en gebracht te worden.

Geeft niet dat ik dat geluid in eerste instantie te zeer heb geloofd, ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen leven, en al doende leert men, en er zijn ergere dingen in de wereld dan dikker worden en dat heb ik weten recht te zetten.

Maar voor mij is het gewoon een kwestie van vallen en opstaan wat wie zegt en wat ik er mogelijk aan heb, gestaafd aan mijn ervaring.

Wat voor de 1 goed is, is dat niet noodzakelijk voor de ander op enig moment.