Re: Ontlasting: hoe is/was die van jullie en wat zegt het?

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Ontlasting: hoe is/was die van jullie en wat zegt het? Re: Ontlasting: hoe is/was die van jullie en wat zegt het?

Anoniem

Heb maandag de lever/galreiniging voor beginners gedaan. De volgende dag zaten er geen kristallen of stenen in de urine, maar had wel een branderig gevoel bij het plassen.

‘s Nachts was ik kotsmisselijk, maar na nog wat water met bitterzout te hebben gedronken was het over. Sindsdien rommelt het wel voortdurend in de darmen. Vandaag

had ik voor het eerst een branderig gevoel bij de stoelgang met geel/oranjeachtige zachte keutels en ben zelfs meermaals moeten gaan.

Ik heb gelezen dat je ook dagelijks een drankje kunt nemen op basis van 3 citroenen,

2 eetlepels olijfolie, wat bitterzout en twee eierdooiers. Zijn er nog alternatieven?

Een tijdje geleden vertelde iemand me dat je ook de lever kunt reinigen op basis van 1,5 l cola en 400 gr geplette artisjokken. Vond ik wel nogal vrij drastisch klinken.

Iemand daar ervaring mee?

Ondertussen ben ik ook bezig met het voedingspatroon aan te passen, maar voorlopig is het nog kunst- en vliegwerk. Nieuwe eetgewoontes om te ontdekken en oude ingeroeste

eetgewoontes om te laten varen. De drang naar bepaalde voedingsmiddelen is niet zo groot, het is eerder de gewoonte doorbreken. Begin stilaan tot rust te komen in de overdondering van de voorbije maanden.

Heb ook H202 besteld en ben benieuwd naar de uitwerking ervan.

Morgane