Re: Ontlasting: hoe is/was die van jullie en wat zegt het?

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Ontlasting: hoe is/was die van jullie en wat zegt het? Re: Ontlasting: hoe is/was die van jullie en wat zegt het?

Anoniem

Ik heb gisteren een milde leverreiniging gedaan en vandaag kreeg ik opeens erge kramp en een hele hoop groene ontlasting, ik zat niet verstopt want ik heb vanmorgen ook al ontlasting gehad. Wanneer is het nou goed of niet goed om het groen te hebben? Ik heb er geen steentjes of dergelijke gezien.

Een paar weken geleden heb ik ook een paar keer een milde leverreiniging gedaan, toen kwam het resultaat een paar dagen later in de vorm van groene ontlasting maar ook geen stenen kunnen ontdekken. Ik denk dat ik daar de andere reiniging voor moet doen, allen ben ik daar nog niet aan toe gekomen. Ik heb ook wel eens spontaan last van groene ontlasting sinds ik anders ben gaan eten en zo. En het lijkt wel of er meer uit komt dan er in gaat deze laatste paar weken. Ik ben ook absoluut niet verstopt want ik moet zeker iedere dag wel 1 tot 3 keer. Dat was toch goed of is dat eigenlijk weer te vaak?