Re: Levertraan, wat doet het met je?

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Levertraan, wat doet het met je? Re: Levertraan, wat doet het met je?

Anoniem

Voor de mensen die moeite hebben met het doorslikken van hun olieen deze video van Sarah Pope van WAPF.

Wat ik vrij snel heb gemerkt nadat ik met een theelepel Blue Ice Royal per dag ben begonnen was dat mijn anders constant vreselijk slechte concentratie (eigenlijk alles cognitiefs) bij vlagen beter was. Dit zal ergens in de tweede week zijn. Het waren wel hele korte fragiele episodes maar ik merkte ze wel.

Iets anders wat ik merkte was dat als ik een dag oversloeg, mijn stemming achteruit ging de volgende dag richting depressief of geagiteerd. Als ik dan de olie nam (om de wereld te reden van bijv een woede aanval die ik soms voelde aankomen) voelde ik me vrij snel rustiger. Toen kon ik me er iets bij voorstellen dat levertraan vroeger aan stoute kinderen werd gegeven. 😆

Skate liver oil heb ik nog niet zo lang en vergeet het steeds (capsules, minder uitdaging 🙄 makkelijk te vergeten) dus daarover later.