Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Alexandra
Bijdrager

Hallo Jaap,

Die zaadjes herken ik wel, soms lijken het net pitjes als uit een kiwi, alleen ik eet geen granen en kiwi. Het is bij mij dus zeker een ontgiftend, andere soort steen. Ik verwacht bij jou ook.

Wat bedoel je met alle citroen vervangen voor grapefruit? Ik neem het mengsel van 22.00 uur met grapefruit. De citroen bij het bitterzout is voor de smaak en kan volgens mij ook worden vervangen door grapefruit. Ik wil het ook weleens vervangen door appelazijn, vindt ik vaak beter te doen.

Ik doe iedere dag de milde reiniging met olie, eigeel en grapefruit (ipv citroen). Ook in de week van de zuivering. Ik eet heel de week gewoon, pas alleen mijn eten aan op de dag van de reiniging.

Appelsap gebruik ik niet meer na de eerste keer. Ik krijg het gewoon echt niet meer weg! Bitterzout zeer zeker wel, want ik zit niet te wachten op die stenen die verschuiven en de last die ik er dan van heb. Ik zou het niet aandurven zonder bitterzout.