Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Webmaster
Bijdrager
Quote:
Wat ik mis op dit forum is dat er geen berichten zijn van mensen die bijv al een hele reeks reinigingen hebben gedaan en steenvrij zijn en wat er daarna met hun gezondheid gebeurd.Er zijn heel veel berichten over kleine en grote reinigingen,goede oogsten/kleine of helemaal geen oogst maar geen succesvolle verhalen of negatieve verhalen betreft het eind resultaat.

Ik ben op het spoor van lever- en galreinigingen gekomen nadat ik 3 keer in hetzelfde jaar (2008) galkolieken had gehad. Gelukkig betrof het vergruisde galstenen (‘gruis’), waardoor ik weliswaar 20 helse minuten op het toilet beleefde, maar wel uiteindelijk in staat was de groenzwarte rommel via de ontlasting te lozen. Als dit niet het geval was geweest, was ik met een ambulance linea recta richting ziekenhuis vervoerd en was mijn galblaas er zonder probleem uitgesneden!

In dat jaar moest ik ‘s nachts minimaal 1 keer uit mijn bed om te plassen en ervoer dan tijdens het plassen een drukkend gevoel rechts onder mijn ribben. Ik ben toen op een anatomiesite gaan zoeken wat daar precies zit en dat bleek de galblaas te zijn. Na die 3 galkolieken begreep ik dat ik iets aan die galblaas moest doen. Via een aantal websites kwa ik erachter dat er lever- en galreinigingen bestaan. Ik heb toen ook het boek van Andreas Moritz besteld en al lezende ging er een wereld voor me open.

Ik heb dat jaar in totaal 5 reinigingen gedaan en was hier dus vijf maanden mee zoet. Ik heb nooit echt harde stenen geloosd, maar wel de bekende zachte bolletjes en gruis, heel veel gruis. De vierde reiniging leverde extreem zure, waterige vloeistof op die mijn gat bijna wegbrandde! De vijfde en laatste zuivering alleen maar water. Toen was het klaar.

Ik heb sindsdien geen zuiveringen meer gedaan. Het jaar daarop maakte ik de overstap van vegetarisme naar WAPF en merkte hoe ontgiftend dit voedingspatroon werkte, niet in de laatste plaats vanwege het hoge vetgehalte dat overduidelijk een aanduwende werking heeft op mijn galblaas. Ik kwam erachter dat consumptie van zowel te weinig vet als verkeerde vetten galsteenvorming in de hand werkt en dat ik dit probleem nu onderving door mijn verandere voeding.

Of ik nog een reiniging ga doen weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb dagelijks meerdere keren ontlasting en ontgift en ontzuur nog elke dag. Zie ook mijn recente ervaringen met natriumbicarbonaat in de desbetreffende topic hierover. Je bent geinteresseerd in resultaten. Het beste resultaat wat ik heb overgehouden aan de zuiveringen is geen enkele galkoliek meer sindsdien en ook dat drukkende gevoel is verdwenen. Momenteel is mijn alvleesklier mijn volgende punt van aandacht, vandaar dat ik nu bezig ben met het drinken van natriumbicarbonaat. Ook hiermee bereik ik positieve resultaten in korte tijd!

Mike