Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Anoniem
Quote:
En ga a.u.b. niet met cayenne-peper in je ogen zitten..

hier een mooie site..voor de mensen die niet weten waar ze over praten..en in mijn ogen

gevaarlijk bezig zijn..

Heb je het over mij misschien, Dia? Als je zelf zo stellig cayenne-peper voor het oog afkeurt zonder er verder over gelezen te hebben dan kan ik evengoed zeggen dat je niet weet waarover je praat, maar gewoon paniek zaait. In die herbal eye wash formule zit trouwens maar een klein beetje cayenne gecombineerd met andere kruiden. De cayenne peper is een sterke boost voor de circulatie en stimuleert het oogweefsel. Het helpt daardoor ook om sneller voedingsstoffen in de cellen van het oog te krijgen en helpt om onzuiverheden te flushen.

Er bestaan verschillende kruidenformules voor die eye wash. In dit interview zegt Dr Schulze dat in zijn formule ze wel 50 keer meer cayenne peper gebruiken dan in Dr. Christopher’s eyewash.

“SCHULZE: ..And there is the thing, too, that your readers and other healers get stuck on the irrational fear of cayenne pepper.

I think it’s normal human nature to be afraid. But you always have to weigh out the alternatives. If I don’t push my patients far enough, if I don’t dare to put 50 times the cayenne in Dr. Christopher’s eyewash – these people are going to have laser surgery on their eyes.

And in my mind, laser surgery is worse than a little temporary discomfort from cayenne pepper.”

Die herbal eye wash wordt in de eerste plaats niet altijd voor eye floaters gebruikt maar sommigen hebben er dus wel succes mee geboekt en hun floaters waren erdoor weg.

Dr Schulze heeft zelfs blinden kunnen genezen!

Interessant genoeg zegt Dr Schulze zelf:

“People just aren’t turning up the volume on these programs enough. What are they afraid of? I’d be terrified of having laser surgery on my eyes. I find that my colleagues out there are letting their own fear get in the way. They don’t consider that the patient is backed up against the wall – so, they never take natural healing anywhere close to what it can do.”

En ik ben het met hem eens, die laserbehandeling, laat staan je oog laten bevriezen en dat siliconebandje rond je oog die reguliere artsen een ‘goede behandeling’ vinden, lijkt me veel riskanter en is sowieso weer een lapmiddel dan een beetje branderige cayenne die zijn werk wel heeft bewezen bij meerdere mensen.