Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

ikke
Bijdrager

Alexandra, dat is inderdaad het probleem. Laxeren kan ik wel met genoeg andere dingen.

Toch moet ik toegeven dat ik best regelmatig zonder bitterzout een glas grapefruitsap met olijfolie drink, omdat ik het lekker vind. Echt koliekaanvallen heb ik nooit gehad. Als ik ze wel zou krijgen, zou ik simpelweg alsnog magnesiumcitraat/-sulfaat innemen, omdat ik daar toch vanaf moet.

Het effect van grapefruitsap met olijfolie alleen is bij mij eigenlijk niet heel erg merkbaar, terwijl een leverreiniging met nog niet eens een halve dosis bitterzout wel echt werkt. Het bitterzout (hoe weinig en hoe pijnlijk/naar ook) doet dus wel degelijk iets.

Dat geldt overigens ook voor magnesiumcitraat, vermoed ik. Vannacht (dus een nacht later dan ik het had ingenomen) heeft mijn buik de halve nacht lopen pruttelen en borrelen. Jammer dat ik me de middag/nacht ervoor zo beroerd heb gevoeld.

Rapunzel, ik heb capsules van iHerb. Deze heb ik genomen: http://www.iherb.com/Advanced-Orthomolecular-Research-AOR-Chanca-Piedra-90-Veggie-Caps/44609

De eerste keer dat ik ze innam, wist ik vrij zeker dat ik dat het voor mij bevestigde waar mijn galblaas zat. Heb een halve dag lang iets tussen gekietel en speldenprikjes in gevoeld.