Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Rapunzel
Bijdrager

Ik heb groot nieuws! Ik ga eindelijk voor de Moritz leverreiniging! Ik hik er al tegenaan sinds 2008. Ik weet dat ik een vervette lever (=stenen) heb. Het kon zo gewoon echt niet langer! Ik heb zojuist een telefoongesprek gevoerd met iemand die ontzettend positief denkt en zelf al 5 leverreinigingen heeft gedaan. Vannacht had ik weer zo’n rotnacht! Ik kon niet op mijn rechterzij, niet op mijn linkerzij…. alleen nog op mijn rug met opgetrokken knieën. s Morgens trekt dat dan een beetje weg lijkt het wel (of de magnesium begint dan te werken) en slaap ik tot 10 uur. Toen ik was opgestaan begon de paniek er weer in te slaan. Ik voel namelijk wel dat het zo niet goed gaat komen. Afijn… de man die ik aan de lijn had adviseerde me om er positief tegenover te staan ‘je bent toch een volwassen sterke vrouw’ en zo 🙂 en vertelde over zijn eigen erg prettige flush ervaringen. Hij perst in de aanloopfase biologische Granny Smith appels. Vaak komen er dan al groene bolletjes los! Hij wist me ook te vertellen dat ik mezelf helemaal gek aan het maken ben van angst. Klopt helemaal, het wordt steeds erger! Verder adviseerde hij me om de natuurarts nog eens te bellen over mijn huidige toestand. Zo gezegd, zo gedaan. Die begon nog over Resium en acupunctuur maar ik voel dat het daar te laat voor is, want dat heeft volgens mij veel tijd nodig (de Resium althans). Acupunctuur brengt tijdelijke verlichting maar geen oplossing. Dus uiteindelijk mocht ik wat reinigingen gaan uitproberen. (Ik weet dat je het ook af moet maken tot er geen stenen meer uitkomen.) Over mijn ogen hebben we het wijselijk maar niet meer gehad. Wie weet, gaat die flits in mijn ooghoek er wel van weg…. Verder blijven we maar positief denken. Dus nu zit ik in de voorbereidende fase van appels, appelsap, appelazijn…. Ik houd jullie op de hoogte!