Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Alexandra
Bijdrager

Ik dacht, zal eens googelen op eye floaters. Hier heb ik dus ook al jaren “last” van…. Heb me er nooit in verdiept, omdat het me nooit heeft gestoord in mijn dagelijkse leven. Het gaat al jaren af en aan. Net even “gekeken” (ik kan t blijkbaar oproepenof zoiets) en ik heb t nog. Zover ik terug kan gaan, heb ik er in ieder geval al last van vanaf mijn pubertijd. Toen was het meer en vervelender aanwezig. Maar nooit genoeg om t te onderzoeken. Ik speelde er altijd mee.

Ik heb wel vaker t idee dat mijn ogen niet goed zijn, maar als ik me laat testen, dan zie ik goed. Zit soms een soort waas over mijn ogen lijkt t wel.

Het doen van de zuiveringen heeft de klachten niet verergerd. Ik heb er niet veel last meer van. Geen idee hoelang dit al minder is, omdat het een klacht is waar ik me nooit op gefocust heb.

Mijn floaters zijn zwart van kleur. Buiten kunnen ze doorschijnend zijn. Heb alleen last van lichtflitsen gehad bij migraine-aanvallen.