Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Alexandra
Bijdrager

Heldin is een groot woord hoor, ik wist gewoon niet beter…. Toen ik er eindelijk achter was dat ik galstenen had was er maar 1 ding dat ik niet wilde. En dat was een operatie. De medici hebben alleen een operatie als “oplossing” en een vriendin van mij had al een keer een leverreiniging gedaan. En dat was voor mij het enige dat ik toentertijd kon vinden om van de galstenen af te komen. Ik ben ook meer dan een half jaar bij een homeopaat geweest, maar al met al, mijn klachten werden alleen maar erger. Daar komt bij dat ik van mezelf vond dat ik moest blijven werken, want ziekmelding staat voor mij gelijk aan een operatie. Ik kreeg aan mijn omgeving al moeilijk uitgelegd dat ik geen operatie wilde, laat staan aan een bedrijfsarts. En dankzij de codeinepillen (echte rotzooi!) heb ik t gered. Ook onregelmatige diensten zijn erg slecht voor me, zeker in de combi met het stress op t werk. Daarom ben ik zo blij dat ik WAPF heb ontdekt, want ik heb weer het gevoel dat ik leef! In plaats van uur tot uur overleven.

Ik weet nu, door de ervaring, dat een grote zuivering een avond ongemak oplevert. Een avond is voor mij te overzien, zeker als je de oogst ziet. Denk ook niet dat ik na 12 zuiveringen schoon zal zijn. De oogsten zijn daarvoor te groot. Maar ik zie uit naar de keer dat ik na de grote zuivering de avond ook pijnvrij ben. Weer een teken dat het echt beter met me gaat!

Ik lees hier regelmatig over mensen met een lekkende darm. Maar wat dat nou precies is, dat lijk ik maar niet op te slaan…. Wat maakt de lekkende darm dat je misschien extra voorzichtig moet zijn met leverzuiveringen?