Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Rapunzel
Bijdrager

Lievergezond, ik heb 1x een koffieklysma durven doen en daarna heb ik ongeveer 1 uur zitten bibberen, uit angst dat er iets met mijn ogen zou gebeuren. Al mijn klachten wijzen voor mijn gevoel overduidelijk naar de lever. Daarnaast heb ik ook regelmatig kuitkramp en een messteek-gevoel tussen de schouderbladen. Regulier ontkent het verhaal van leverstenen gewoon (schandalig!) en het is op een echo niet aan te tonen. Lees het leverstenen verhaal van Menssana maar. De eyefloaters komen van de leverreiniging ja. Ik heb begrepen dat mensen die bijziend zijn (ben ik met mijn -7) en wat ouder zijn (ben 54) er een verhoogde kans op hebben. Ook heb ik een keer s nachts meegemaakt dat ik wakker werd omdat mijn oogbollen allemaal aan het knipperen waren. Uiteindelijk kwam er een hoop vocht uit. Gelukkig is er toen verder niets gebeurd! Het lichaam zit wonderbaarlijk in elkaar. Ron Velthuis heeft me geadviseerd om voorlopig heel erg voorzichtig te zijn met vet. Er moest even een rustperiode komen voor mijn lever. Mag ook geen Silymax meer.