Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

ruud
Bijdrager

Hoi Rapunzel, wat spijt me het om te lezen dat je het nu moeilijk hebt met die lever.

Het klinkt in elk geval als dat de korrels van menssana niet alles hebben opgeruimd dus aan lever-galstenen, tenminste als je eigen diagnose klopt dat je leverstenen hebt.

Want misschien is dat de vraag?

Als ik het goed begrijp kun je nu niet tegen vet wat je in elk geval wijst op de lever.

Doe / durf je wel koffieklysma’s te doen nog?

Ik zou zeker ook mariadistel/paardebloem/chancapiedra gebruiken, maar die middelen ken je al.

Eyefloaters: wijt je ze ook aan eerdere leverreinigingen of zouden er ook andere oorzaken zijn?

Ik zou zelf niet zomaar gaan leverreinigen met een grotere kuur als de milde kuur al zo op je inwerkt al kan ik het nut zien van dat met een grotere stoot je misschien dingen die in de weg zitten.

Misschien is het handiger dat je nog wat meer gaat diagnoses te verzamelen van wat er aan de hand is?

Kan men op een echo niet ook leverstenen ontwaren net als in de galblaas of in de nieren?

Veel sterkte voor je Rapunzel!

Ik hoop zo dat je erachter komt wat er scheelt!