Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Rapunzel
Bijdrager

Graag wil ik jullie allemaal om advies vragen. De laatste weken is het mij wel duidelijk geworden, dat door de kleine leverreiniging mijn lever compleet vast is geslagen. Ik heb een bekneld gevoel in de bovenbuik, in bed kan ik bijna niet meer liggen: alles doet dan zeer, ik moet in feite zittend slapen of op mijn rug met opgetrokken knieën, ik eet bijna niets meer en al zeker geen vet, ik ben totaal in paniek (zweten, bibberen). Afgelopen donderdag heeft Ron Velthuis mij een acupunctuurbehandeling op de galblaasmeridiaan gegeven. Dat heeft 2 dagen geholpen. Ook ben ik nog naar de huisarts geweest (!) voor een echo van de galblaas. Tot mijn grote verbazing was alles goed, want ik dacht dat mijn galblaas helemaal vol stenen zat! Maar nee…. het is mijn lever dus die vol stenen zit (eigen diagnose). Eigenlijk wist ik dat al natuurlijk…. Dus de leverreiniging waar ik al JAREN vol angst tegenaan hik, komt nu in beeld. Er is alleen een heel grote maar: Ik zit met dat oog! De galblaasmeridiaan loopt over je rechteroog en daar heb ik die eyefloaters gekregen op 31 mei en die flitsen in mijn ooghoek. Ik heb ze nog steeds! Ik heb heel wat afgegoogeld in die tijd en ontdekt op Curezone, dat mensen door leverreinigingen alleen maar MEER eyefloaters krijgen! Ook zou mijn netvlies los kunnen raken. Daar zit ik allemaal niet op te wachten, dat begrijpen jullie. De angst was al groot maar wordt hierdoor een totale paniek (bijnieren)! Ik vind het geen keus: je ogen of je lever….. Wat moet ik toch doen??? Ik ben wanhopig! Nog een bijkomstigheid: mijn man gelooft er totaal niet in en wil niet dat ik de leverreiniging ga doen op eigen houtje. Tegen iedereen die met de kleine leverreiniging begint zou ik willen zeggen: doe het niet! Weet waar je aan begint. Dit kan het resultaat zijn!