Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Poekie
Moderator

@dennis

Jij doet je lever/galblaasreinigingen volgens mij altijd als de maan in steenbok staat.

Wij doen het volgens het boek van Andreas Moritz altijd bij nieuwe maan.

Nu willen we het eens op ‘jouw’ manier proberen. Kun jij een overzicht geven van wanneer de maan in steenbok staat?

En ook waarom jij de reiniging doet als de maan in steenbok staat?

Verder las ik eerder dat Alexandra niet vetvrij heeft gegeten op de dag van de zuivering. Dat spreekt ons ook enorm aan.

Want de lever is toch een vetverbrander, waarom moet je dan een dagje stoppen met dierlijke vetten.?

Volgens Andreas Moritz moet je in de week vooraf gaand aan de zuivering zo min mogelijk dierlijke vetten eten (hij is dan wel vegetariër). Wij eten tot aan de een na laatste dag voor de zuivering gewoon vlees/vis.

Het voelt gewoon beter om elke dag onze vetten te eten.

Het is vreemd, we hebben nu ca. 8x de grote reiniging gedaan maar we ervaren nog steeds geen stenen/steentjes.

Ik had zelf de laatste 2x wel groene bolletjes, maar het aantal mag geen naam hebben.

Dus of het zit erg vast allemaal of wij hebben in het half jaar van raw-food (alweer ruim 2 jaar geleden) misschien al heel erg gereinigd?

Moet wel zeggen dat bij ons allebei na de laatste reiniging (afgelopen weekend) de ontlasting beter op gang is gekomen.

Dus we gaan nog maar even door met reinigen ondanks dat we geen steentjes poepen de volgende dag. 😉

Het stimuleert in ieder geval wel de werking van de lever/galblaas.

Lia