Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Alexandra
Bijdrager

Bij mij voelt het compleet tegenovergesteld. Ik ben juist blij dat mijn darmen helemaal leeg zijn en dat dit tegenwoordig lukt met alleen bitterzout. De eerste drie keer ofzo heb ik een waterklysma’s gebruikt, maar wat was dat een ellende. Ik kan er geen weg mee. De twee keer daarna ofzo heb ik geen ” schoon” water gehad, altijd zat er ontlastingkleur bij. Nu niet meer. Voor mijn gevoel biedt het de darmen juist een extra zet om allerlei rotzooi te lozen en het voelt voor mij niet als overbelasten. Al denkt mijn anus daar anders over, maar dat is ook al weg getrokken 😉

Ik voel ook nooit kramp in mijn darmen, alleen aandrang om naar de wc te gaan.

Sinds ik dagelijks de milde reiniging doe heb ik alleen nog maar groene ontlasting. Een paar maanden geleden heb ik een keer witte ontlasting gehad, maar dat was eenmalig. Er is mij toen verteld dat ik waarschijnlijk een ontstoken alvleesklier had, maar de ontlasting erna was weer bruin. Ik ben geloof ik banger dat ze m’n galblaas eruit halen, dan een ontsteking. Voelde me verder ook goed. Hier op t forum las ik dat het te maken heeft met het omzeilen van de galblaas. Ik heb nog geen beeld van hoe dat werkt, maar ik ben tegenwoordig blij met mijn ontgiftende ontlasting. Iets visueels waardoor ik kan zien hoe het er bij vanbinnen aan toe is.