Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Ik denk dat het bitterzout ietwat geforceerd aanvoelt voor me, dat ik er daarom weerstand tegen heb. Als mijn darmen leeg zijn, dan voelt het als een soort overvragen als ik maar steeds opnieuw naar het toilet moet. Zoiets denk ik, ik kan er niet echt de vinger op leggen.

Wat fijn, Alexandra, dat je zo goed resultaat hebt. Mijn resultaat was hetzelfde als de andere twee keren. Ik heb geen stenen gezien, wel veel dunne groene ontlasting. Maar mijn ontlasting neigt sowieso wel wat naar groen/ wit ipv bruin.

Ik denk dat ik volgende keer wel op de dag zelf vetvrij ga proberen. Ik vind dat lastig omdat ik weerstand voel om koolhydraten te eten. En ik merk dat ik het alleen op groente en fruit niet echt red, dus dan neem ik toch maar yoghurt ofzo. Ook heb ik s ochtends heel veel behoefte aan mijn kefirsmoothie. Of ik moet even doorzetten, maar het voelt eigenlijk niet goed om zo licht te eten.

Wat ik wel merk, en ik raak er steeds meer van overtuigd dat dat met de reinigingen te maken heeft, is dat mijn darmen heel rustig zijn. En dat vind ik zo fijn.