Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Alexandra
Bijdrager

Ik zit tegen het einde van mijn zuivering aan. Voor het eerst heb ik niet zo goed geslapen. Tussen 00.00 en 2.00 uur vannacht beneden op de bank gezeten. Dat was de prettigste houding. Er was heel veel gaande in mijn lever-galstreek, absoluut niet pijnlijk, maar dusdannige dat ik er niet door kon slapen. Om zes uur opgestaan en nog wat gedoezeld op de bank. Ik voel me nu weer helemaal fit.

De “oogst” is heel veel. Veel groene en witte stenen in verschillende maten en ontzettend veel gruis. Zoveel gruis heb ik nog nooit gehad. Blijkbaar is mijn lichaam de stenen van binnenuit aan het oplossen.

En ik heb ontzettend veel zuur los gelaten. Niet echt fijn, maar beter eruit dan dat t blijft zitten. Zal me binnenkort eens oriënteren voor een zapper.

Vanaf morgen ga ik weer verder met de milde zuivering. Volgens mij doet deze combinatie wonderen voor mij. Zeker met mijn nieuwe manier van eten.

@ boselfje, zoals je ziet, ik heb goed resultaat gehad, ondanks dat ik vet gegeten heb gisteren. Hoe was jouw resultaat?