Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Alexandra
Bijdrager

Ijs, dat durf ik nog niet, maar wie weet, aan t einde van de zomer, een lekker ijsje! Iemand nog een recept om zelf ijs te maken van rauwse melk 😉

Bevroren waren worden ook door Morritz afgeraden en ik heb de afgelopen weken de ijscoman echt iedere keer mijn huis voorbij laten rijden nadat het na het eerste ijsje van het seizoen ontzettend verkeerd viel.

Morritz:

dieet voorschiften: vermijdt gedurende de hele week van voorbereiding en zuivering voedsel en dranken die koud of bevroren zijn. Zij “bevriezen” de lever, waardoor het effect van de zuivering minder wordt. Alle voeding en dranken zouden warm of op zijn minst op kamertemepratuur moeten zijn. Om de lever te helpen voorbereiden op de uiteindelijke zuivering, moet je proberen voedsel van dierlijk oorsprong, zuivelproducten en gefrituurde producten proberen te vermijden. Oftewel, eet normale maaltijden, maar vermijdt overeten.

Hmmm, bevroren voedsel heb ik niet tot me gnomen en gefrituurd ook niet. Verder voldoe ik verre van de voorgestelde voorschriften. Ik denk zomaar dat er meerdere wegen naar Rome leiden en in dit geval naar een lege galblaas en een goedwerkende lever!

1 ding blijft bij alle flushes terug komen, olie en zuur sap. Met of zonder andere toevoegingen erbij.