Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Alexandra
Bijdrager

Ik heb altijd zonder vet gegeten. Vanaf een aantal dagen ervoor en vegatarisch in die week. Ik volgde zoveel ongelijk de dieetadviezen van dr. Moritz, ook op de niet zuiveringsdagen. Maar daar ging ik me niet beter door voelen…. Eet nu veel vet, weer vlees en voel me daar veel beter bij. Geen last van craving naar wat dan ook en vooral, plezier in eten, ookal heb ik de laatste tijd veel pijn gehad. O, en plezier in uren in de keuken staan!

Ik at vaak alleen maar een lunch van groente en rijst, zonder toevoegingen op de zuiveringsdag.Verder alleen water tot 14.00 uur. En bij erge dorst in de loop vd dag nog wat water.

Ben sowieso wel benieuwd wat een grote zuivering zou doen, aangezien de milde levering van de afgelopen week ook veel heeft doorgedrukt wat is afgevoerd. Ben tot op heden nog nooit ontevreden geweest met het resultaat en heb vele stenen in alle soorten en maten engelmis voorbij zien komen.