Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Alexandra
Bijdrager

Ik weet dat codeïne een opiaat is en troep. Maar heb al zoveel geprobeerd tegen de pijn en t is t enige dat helpt. Gedurende de dag verbijt ik de pijn( ben vandaag weer pijnvrij opgestaan :D), maar 24/7 pijn is niet te doen. Op een schaal van 1 tot 10 zat ik overdag op 5 en ging ik in de loop van de avond/nacht naar 9. En dat is niet te doen. Niet voor uren en uren. Bitterzout geeft soms wat verlichting, maar soms ook helemaal niet. En ik wil niet op t punt komen dat ik naar de EHBO moet en wie weet wat dan… Ik weiger de galblaasoperatie. Ben er namelijk van overtuigd Dat deze me niet blijvend zal helpen.

Dank je voor de reminder lekker romig. Heb het boek van Moritz een paar keer gelezen, maar was dit even vergeten. Laatste zuivering was 2,5 weken geleden. Zit bij zeker nooit langer dan drie maanden tussen. Zal morgen de grote zuivering weer doen en daarna verder gaan met dagelijks minimaal 1 keer de milde zuivering. Misschien dat dat helpt om de mogelijke ophoping dit keer tegen te gaan, omdat het door blijft stromen.