Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Anoniem

Alexandra:

Quote:
Ik heb dagelijks veel pijn in/ aan en bij de lever en galblaas. Ik vraag me af of een grote zuivering voor nu niet een te grote aanslag is voor mijn lichaam. Iemand hier ideeën over?

Ik weet het niet, maar ik heb ook wel af en toe die leversymptomen. Andreas Moritz zegt wel dat je beter de hele reeks met leverzuiveringen kunt volmaken tot je leversteen vrij bent dan dat je er één of een paar doet of teveel tijd tussen laat (meer dan 3 maand). Dit zou slechter zijn dan helemaal geen leverzuiveringen te doen.

“Het half gezuiverd laten over een langere periode (drie maanden of meer) kan groter ongemak veroorzaken dan helemaal niet zuiveren.”

Waarschijnlijk is dat omdat na iedere zuivering binnen een paar dagen, er stenen verplaatsen van diep binnenuit de lever naar de 2 grootste galkanalen die de lever verlaten. Dit kan een aantal van de voormalige symptomen van ongemak doen terugkeren. Ook schrijft hij dat zolang er nog steeds een paar kleine stenen van de 1000den kleine galkanalen naar de 100den grotere galkanalen verschuiven, ze zich kunnen samenvoegen tot grotere stenen en eerder ervaren symptomen produceren zoals pijn in de rug, hoofdpijn, oorpijn, spijsverteringsproblemen, opgeblazen zijn, geïrriteerdheid, boosheid, enz.