Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Anoniem

IK ben bezig aan mijn derde leverreiniging en het is niet bepaald een succes. Het heeft tot nu toe het minst opgeleverd. De tweede gaf het meeste steentjes. Ik had nochtans last van schouderbladpijn en de rechterknie (leversymptomen) na de tweede flush.

Ik heb deze keer 200 ml olijfolie + ongeveer dezelfde hoeveelheid citroensap gebruikt (ipv 125 ml olijfolie) in de hoop dat ik meer stenen zou krijgen, maar niet dus.

Misschien lag het wel aan die ene citroen die niet biologisch was? Ik had voor de eerste lever flush ook geen bio pompelmoezen gebruikt (wel bio olijfolie). De tweede keer was wel alles biologisch en nu had ik enkele bio citroenen gebruikt en dan nog één grotere ‘gewone’ citroen.

Het andere verschil is dat ik vergeten ben om 6 dagen van voordien elke dag een appel te eten.

Dus ja, volgende keer doe ik weer hetzelfde protocol als met de tweede leverreiniging en zien wat het geeft.