Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Anoniem

Sinds juni vorig jaar heb ik 7-8 grote reinigingen gedaan met wisselend resultaat. Soms inderdaad wat van die groene schilferdingen, soms donkergroene erwtachtige bolletjes en soms grotere wit/gele verkalkte stenen. Ik heb ondervonden dat het erg de moeite loont een beetje met het protocol te spelen om zo je eigen ideale omstandigheden te creëren. Zo heb ik ontdekt dat:

– het voor het resultaat bij mij niet uitmaakt de tijden 18-20-22 een beetje op te schuiven;

– vasten of vetvrije appelsmoothie op dag 1 absoluut een beter resultaat geeft;

– de ideale mixverhouding voor mij 200/200 sap/olie is;

– grapefruitsap een beter resultaat geeft dan citroensap;

– geen of minimaal resultaat niet hetzelfde betekent voor een volgende keer;

– pijn na een reiniging de volgende keer een goed resultaat geeft, dus er zaten stenen vast;

– het type olijfolie invloed heeft op eventuele misselijkheid;

– supermarkt bio olijfolie vies, vet, dik en plakkerig aanvoelt van binnen, goede olijfolie niet;

– een koffieklysma na de tweede bitterzout en vóór de mix een positieve invloed heeft op het resultaat;

– de zapper op je lever – ook buiten de reinigingen om – sowieso ‘gerommel’ oplevert;

– …

Dit zijn mijn ervaringen dus het kan best zijn dat anderen andere bevindingen doen. Ik heb minder ervaring met de kleine reiniging, mijn lichaam zal er vast iets mee doen maar ik merk het niet. De grote reiniging bevalt me prima en blijf ik doen tot ik meerdere keren geen resultaat meer zie.

Hilda