Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

autumn
Bijdrager

Je kunt in deze topic een duidelijke samenvatting lezen van de 2-daagse leverkuur + wat praktische tips die ik uit ervaring heb opgedaan.

– Is vlees, vis en kip nu echt niet aan te raden of mag bv. biologische versies wel?

Niet-biologisch vlees of kip is sowieso af te raden, evenals kweekvis. Waarom lees je hier. Ik eet tijdens de dagen voor de leverreiniging gewoon zoals ik anders ook eet. Ik zou hooguit de dag ervoor misschien wat minder vet eten of vlees achterwege laten, maar dit is niet eens nodig. Als je maar op de eerste dag van de kuur zelf vetvrij eet. Als je je kefir vetvrij hebt gemaakt kan die dus wel, anders niet. Een leverreiniging is een proces van meerdere spoelingen, als je iedere keer een week lang zo beperkt zou moeten eten, gaat de lol er ook een beetje af, is mijn mening. De eerste keer heb ik een dag vooraf gesapvast, de tweede keer enkele dagen heel vetarm en biologisch gegeten, en zo is het verder verslapt. Iedere spoeling was toch wel een succes.