Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

autumn
Bijdrager
Quote:
Dennis, hoe doe jij je leverreiniging?

Ik doe het volgens deze procedure.

Iedere keer wanneer de maan in boogschutter stond heb ik een leverreiniging gedaan en dat is ongeveer 1x per maand.

Ik eet gewoon wat ik wil, maar op de eerste dag dus vetvrij. Deze keer was dat ‘s ochtends een papje van haver, gedroogde abrikoos, zout en water. ‘s Middags couscous, rode biet, sla en witte bonen in tomatensaus. Nu de couscous op is, zou ik de volgende keer quinoa nemen. De volgende dag begin ik met het vruchtvlees van de grapefood die over was gebleven van de vorige avond en een fruitsmoothie uit een glazenflesje van de biowinkel, plus meteen ook wat kokosvet en levertraan. En daarna ga ik weer gewoon eten, zij het niet meteen supervet. Ik heb gemerkt dat ik in de dagen voor de leverreiniging gerust vet kan eten.

Afgelopen reiniging is er nagenoeg niks meer uitgekomen, een paar groene kruimeltjes ter grote van een luciferkopje. En ik weet niet of het gruis wat ik zag ook van de lever afkwam of gewoon spijsverteringsresten zijn. Ik niet of het werkelijk gruis was. Als het enigszins uitkomt doe ik volgende maand misschien nog wel een flush, maar het kan ook zijn dat ik er wat meer tijd tussen laat zitten. Ik ga er in ieder geval geen prioriteit aan geven zoals ik afgelopen half jaar wel gedaan heb.

Quote:
of kwam toen mijn probleem echt naar boven en had ik door moeten zetten?

Geen idee Joopie.