Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

ikke
Bijdrager

En mijn leverreiniging zit er een soort van op. Heb het hele protocol omgegooid en er mijn eigen versie van gemaakt. Hopen dat dat goedgaat.

Na wat twijfelen (zie bovenstaande post) toch maar besloten het af te maken. Het innemen van het olie-grapefruitmengsel ging eigenlijk nauwelijks zonder kokhalzen, dus heb ik de helft opgedronken en ben toen gestopt en gaan slapen. Gek genoeg leek het alsof juist dat mengsel mijn pijnlijke maag goed deed en voelde ik me na een minuut of 10 een stuk beter dan de 4 uur ervoor. Heb nog getwijfeld om de rest in te nemen, maar dat heb ik niet gedaan. Leek me een beter idee om eerst maar te ervaren dat dit wel goed kon gaan.

En dat kon het. Ik heb wel heel onrustig geslapen: veel wakker geweest en de rest vooral veel gedroomd. Werd vanmorgen vroeg wakker met flinke honger (heb ik normaal nooit!). Heb me voor de rest eigenlijk wel oké gevoeld, en nog steeds. Vanmorgen heb ik alsnog het programma enigszins omgegooid. Ik heb maar een paar slokken bitterzout op en voor de rest hoop ik maar dat het goed gaat zonder vastzittende stenen. Anders neem ik alsnog bitterzout in. Mijn darmen maak ik wel goed leeg en schoon met oxypowder.

In ieder geval heb ik vanmorgen nog meer omgegooid: in plaats van vasten, heb ik besloten de rest van mijn olie-grapefruitdrankje in te nemen.

Deze leverreiniging is op het bitterzout na tot nu toe op zich wel succesvol te noemen. Een volgende keer doe ik het in ieder geval niet meer met bitterzout.