Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

E123
Bijdrager

Hij gaat weer lekker met de flush! Gisterenavond 2x het glas bitterzout genomen, maar ik kon er nog steeds niet goed van naar het toilet. Het rommelde wel flink en kreeg zelfs eventjes hele lichte hoofdpijn (heb ik echt nooit). Toen het olijfolie drankje genomen en op mijn rechterzij op bed gaan liggen. Na enkele minuten voelde ik al zeer duidelijk dat er dingen gebeurden in mijn lever. Mijn buik werd aan de kant van mijn lever hard en wat opgeblazen leek het wel. Begon zelfs een beetje pijn te doen. Een goed teken dus, er was duidelijk wat aan de gang daar.

Vanmorgen het derde glas bitterzout genomen en nu al 2x naar het toilet geweest. De vorige flush kwamen er alleen van die ministeentjes uit en die keer daarvoor helemaal niks. Deze keer heb ik naast veel gruis al enkele tientallen grotere stenen geloost, sommige wel richting 1.5 cm denk ik.

Voel me top, straks lekker nog een overheerlijk glaasje bitterzout en hopen dat ik nog meer stenen te zien krijg!