Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Anoniem

Mike,

Mijn vraag over de afgelopen leverflush:

Hij is probleemloos (beetje misselijk) en zeer succesvol geweest maar ik heb er nog steeds een kater van: het resultaat was verbazingwekkend, ik zal niet in detail treden maar ik schrok van de witte aardappelgrote knollen die ik terugzag. Ik heb gegoogled en het schijnt te kunnen. Overige kleuren waren alle van de regenboog (behalve paars en blauw.. 😉 )

Maar nu heb ik pijn:

in mijn lever

in mijn buik

in mijn maag

en ik stink.. met een hoofdletter S.

Ik vermoed dat er misschien – hopelijk een steentje en niet zo’n knol – vastzit in de galwegen. Ik neem beetjes magnesiumsulfaat om het open te houden en appelazijn om de steen zachter te maken, de pijn is er minder bij. Ik heb een pot liver detox van NOW en overweeg ermee te beginnen maar als de galwegen verminderd doorgankelijk zijn lijkt het me zinniger te wachten tot na de volgende flush. Die wil ik in elk geval over 2 à 3 weken weer gaan doen. Wat betreft voeding ben ik niet van plan iets te veranderen, ik hoop alleen maar dat het vet voldoende gal triggert om de steen los te duwen. Misschien kan ik tussendoor de ‘kleine flush’ doen met het ei/citroen/olie-mixje. Chanca Piedra kan helpen bij het verder oplossen van de steen. Oké zo, of mis ik nog iets?

Hilda