Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

ruud
Bijdrager

Rapunzel, dat drinken met een rietje dat heb ik maar overgeslagen dus ja dat risico van zuur dat hou ik dan wel ja. Ik kan het wel weer eens proberen hoe het is met rietje. Ik heb het geluk dat ik een blender heb die de boel wel fijn krijgt. Duurt een tijdje maar dan heb je ook wat.

Ik ben ff sjacherijnig. Ja als ik naar mijn werk ga dan neem ik dat spul in een beker mee ja. Als ik naar mijn werk ga. Maar dat is nu misschien wel afgelopen. Ik ben te moe ik krijg mezelf er niet meer heen. Inmiddels ben ik trouwens zeer winderig. En ik ben niet de enige, mijn vriend ook. Het moet van de knoflook komen terwijl die juist tegen winderigheid schijnt te helpen. Het protocol van Tine van der Maas zegt wel dat je geen brood mag eten tot de symptomen weg zijn, maar dat doe ik dus wel. Anders loopt alles zowiezo vast. Tot overmaat van ramp heb ik net uitgevonden dat mijn fietsslotsleutel weg is en ik kon hem niet meer vinden. Hij had in de fiets moeten zitten toen die niet op slot zat maar dat zattie niet. Geen idee. Soms weet ik van voor niet meer dat ik van achteren leef. En ik eet denk ik nog steeds te veel vet, ik ben misselijk. Maar ook koolhydraten vallen niet echt superlekker. Ik moet snel een galstenenkuur gaan plannen, maar misschien ben ik volgend weekend weer niet thuis. En dat geklisma, ik vind het doodeng wat het vast niet is. Maar het moet.

Update over rietjedrinken: het gaat me te langzaam en het sap komt bij mij bij rietje drinken toch in de mond. Dus schiet niet op.