Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

ruud
Bijdrager

Rapunzel, oh! Haha sorry dat ik het verkeerd had gelezen van die blender! Gelukkig dat het niet door de citroenen kwam! Mijn ontlasting heeft er lang over gedaan voor die zachter werd trouwens. Ik denk anderhalve week. Dus kwestie van doorstoten:-)

Ik weet het niet zeker maar ik denk dat ik iets minder ontstekingsklachten in mijn kieswortels voel nu dan anderhalve week geleden, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik mijn oren ben gaan druppelen met h202 (dat knappert enorm!). Ik heb ook standaard altijd een beetje oorpijn. En ik zag op youtube een filmpje van een tandarts die zei dat die verbinding er was van oorpijn met bovenachterkiezen.

Dat maakte me attent.

Vaak is het moeilijk terugredeneren wat nou waarvan kan gekomen zijn.

Ik hoop zo dat zich dit doorzet.

Ik ga gewoon door met dit.

Soms voel ik ook wel zoiets van: jezus als die mensen in afrika ermee van hun aids en andere dingen afkomen, dan moet ik er toch ook vanaf kunnen komen met dit protocol?

Soms denk ik dan: bij hen is het misschien meer ondervoeding dan bij mij.

Bij mij lijkt het meer een ontgiftigingsprobleem misschien (voor zover dat dat twee verschillende dingen zijn).

Het is denk ik een kwestie van lange adem.

Slecht doet het me niet.

Ik heb mijn therapeute het laten testen en die vond het in eerste aanleg wat heftig overkomen allemaal, maar toen ze testte zei ze toch dat het goed voor me was.

Daar was ze zelf ook verbaasd over.

Schoonvader en schoonmoeder hebben inmiddels al zelfs GEVRAAGD om abrikozenpitjes.

Dus we hebben gelijk een heel pakket naar ze op laten sturen.

Mogelijk zit er nog meer rek in!

Het aloude respect voor de witte jassen zal nog verder in de schoenen zakken nu ze lont ruiken met die lyme en op dat gebied worden afgescheept door de artsen.

Tijd voor deze mensen, hoezeer ze nog van de oudere generatie zijn ook, om voor hun eigen bestwil op tijd nog het licht te zien wat dit aangaat.

Ik heb al een ozonator besteld.

Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen om het allemaal over te brengen en ik spreek hun dialect ook niet.

De citroen en je dunne darm: maar die citroen moet ook eerst langs de maag toch en die is ook zo zuur.

Ik denk dat het wel zal meevallen.

Ook een kwestie van wennen misschien.