Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Webmaster
Bijdrager

Ik ervaar naast de vetverbranding nog een ander positief teken dat mijn lever aan het helen is. Ik heb mijn hele leven al bruingele tanden. Niet zo verwonderlijk als je bedenkt dat ik als kind fluortabletten kreeg voor ‘sterke tanden’ en een groot gedeelte van mijn leven met fluortandpasta heb gepoetst. In het boek Cure Tooth Decay schrijft Ramiel Nagel dat dit een soort geelzucht is van het gebit en het geeft dus aan dat je lever moeite heeft met het ontgiften van de fluoride.

Mijn tong heeft ook jarenlang een geelbruine gloed gehad, maar dat heb ik al een jaartje of wat niet meer. De bruingele kleur van de tanden raakte ik, ondanks eerst poetsen met Keltisch zeezout en later ook 3% H2O2, maar moeilijk kwijt. Ik heb in de loop der jaren wel wat verbetering ervaren, maar niet om over naar huis te schrijven. Sinds ik echter in de vetverbranding ben gegaan gaat het ineens heel hard! Ik begin alsmaar wittere tanden te krijgen, een teken dat ze vanbinnenuit aan het helen zijn, dankzij een verbeterde leverwerking!

Ik wilde dit even met jullie delen. Een laatste positieve ontwikkeling is dat ik op alsmaar minder voeding kan leven. Ik trek mijn ochtendvasten vaak moeiteloos door tot 2 of 3 uur ‘s middags. Zoals jullie weten kies ik er dan vaak voor om mijn vasten te doorbreken met rauwe melk, yogurt of kwark. Hierdoor kom je met de avondmaaltijd erbij automatisch uit op 2 maaltijden per dag. Ik ben dan gevoed, gevuld en vervuld. Het lijkt erop dat ik nu een flinke voorraad goede voedingsstoffen heb aangelegd en dat deze slechts minimaal elke dag hoeft te worden aangevuld. David Wolfe doet dit op zijn eigen manier, o.a. met helende paddestoelen waar hij thee van trekt, en beschrijft een soortgelijke staat van gevoed-zijn, waarbij ook hij slechts minimale hoeveelheden nodig heeft om dit op peil te houden.

Mike