Re: klysma

Hallo

Ik ben er weer klaar mee… dag 2 van de klysma’s

Deze keer geen waterklysma gedaan… begonnen met 200 ml koffieklysma (3 eetlepels)… 12 minuutjes op mijn zij gelegen met opgetrokken benen… naar toilet gegaan… opnieuw 200 ml, 20 minuten op zij gelegen… niet naar wc moeten gaan ! (dirtsa effect again)

1. Ik voel nooit iets borrelen in lever…

2. na 2e klysma komt er nadien nooit niets meer uit !

Is de koffie misschien te koud geworden? te slap ? Ik zou alleen niet durven straffer te gaan zolang ik niet weet waarom het er de tweede keer niet terug uit komt, want gisteren was ik daar heel hyper door de ganse avond ! Zijn Dirtsa en ik nu de enigen bij wie dat zo loopt ? Ik doe alles volgens het boekje nochtans ?

Ik ga in het vervolg wel 500 ml maken… dat geeft wat marge want een deel van geraak je altijd kxwijt door geknoei, of omdat het debiet zo laag is dat het laatste stukje in de darm blijft steken…

Wat mij ook opviel is dat het uiteinde van mijn darmpje heel dun is… je hebt eerst 5 cm dat dunne mondstuk, dan een kraantje en dan dat darmpje…je kan hem dus niet diepr naar binnen duwen dan die 5cm en omdat dat uiteinde zo dun is, durft er bij aanvang al eens een deeltje naar buiten komen sijpelen.. ik schat dat ik toch altijd een 30 ml verlies op mijn handdoek bij elk klysma…

Iemand tips of opmerkingen ?