Re: klysma

ruud
Bijdrager

@ Pascal:

Remt de sole die afvoer dan niet net af ? – Nee

En is dat zout wel goed voor nieren/uitgeputte bijnieren ? -Juist wel goed voor de nieren en voor de bijnieren. Geraffineerd is zout slecht, ongeraffineerd is het goed voor de nieren. De bijnieren beschouwen geraffineerd zout als gif en gaan investeren in bloed rondpompen (bloeddrukverhoging) om die rotzooi zsm af te voeren.

En die koffie, die wordt in je systeem opgenomen… heeft dat dan geen negatieve uitwerking op de vermoeide bijnieren ? – De koffie via de onderkant gooit de lever open, via de bovenkant verstikt de lever.

Voor de duidelijkheid.. Ik heb gisteren dat eerste fkoffieklysma gezet om 17u ongeveer en kan vannacht niet op het gebruikelijke uur slapen ! – Dan heb je te veel koffie gebruikt voor jouw doen. Ik herken het wel: de eerste koffieklysma had bij mij ook een hypereffect. Dat heb ik daarna nooit meer gehad. Ook niet bij dezelfde of grotere hoeveelheden koffie. Je moet nu minder koffie gebruiken Pascal. En kijken welke minimale hoeveelheid gemalen koffie jouw lever nog wel aan het borrelen zet. Kwestie van experimenteren