Re: klysma

ruud
Bijdrager

Hoi pascal:

1. de lever gal zuivering van Moritz en Clark is gericht op het verwijderen van galstenen.

De koffieklysma is gericht op het de galvloeistof die het lichaam recycleert te ontdoen van gifstoffen. Ook helpt de koffieklysma het glutathiongehalte, dat bij chronische patienten vaak laag is, enorm opvoeren (wat je met supplementen niet zo goed bereikt).

2. je hoeft geen probiotica te nemen bij de koffieklysma.

De koffieklysma is niet gericht op de darmreiniging, maar op de leverreiniging.

3. Een koffieklysma is vaak van koffie die eerst in kokend water was (later uiteraard afgekoeld tot lauw of koud: gaat allebei). Dus hoe dat dan te ozoneren lijkt me niet makkelijk.

4. ik heb nooit last gekregen van ontgiftigingsverschijnselen door een koffieklysma, hoogstens dat ik het bij de eerste beurt warm kreeg.

5. De bedoeling is volgens mij dat je ligt tijdens de koffieklysma, al doet Dirtsa het niet liggend. Geen idee of de koffie van de klysma in de endeldarm alleen blijft als ik het doe. Ik gebruik 200 mililiter per keer (doe het twee keer achtereen) en waar het heengaat voor het er weer uitgaat weet ik echt niet, maar ik voel mijn lever dan vaak wel borrelen na een tijdje.