Re: kanker natuurlijk genezen

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid kanker natuurlijk genezen Re: kanker natuurlijk genezen

Anoniem

Weet niet of het al vermeld werd, maar een natuurlijke en geheel kosteloos geneesmiddel (tegen kanker en andere ziektes) is urinetherapie.

Verder zou ik de healing codes ook gebruiken. Een andere goedkoop geneesmiddel is watertherapie. Ik geloof dat het dr. Batmanghelidj is die zegt dat water een geneesmiddel is.

Er is ook een dokter geïnterviewd door ihealthtube die zei dat het hij niet wilde dat zijn familieleden zich lieten testen op kanker want uit zijn praktijk zag hij dat de stress die gepaard gaat met zo’n kankerdiagnose de kanker in feite doet verergeren. Er zijn ook veel mensen die wel eens kanker hebben of gehad naar het schijnt zonder het zelf te weten maar dat hun immuunsysteem dat zelf weer in order brengt. Zolang je er zelf geen last van hebt en gezond eet en leeft is er geen reden om er naar te zoeken. Dat vind ik zo’n onrespectvolle attitude naar het lichaam toe om je te laten testen op kanker ook al voel je je niet ziek. Dan verwacht je gewoon dat er iets mis zal lopen en mijns inziens kan zo’n mentaliteit ziekte alleen maar in de hand werken.