Re: H202

E123
Bijdrager

@ Rinolo,

Welkom op het forum!

Ik begrijp dat je geen zin hebt om de 20 pagina’s in dit topic door te lezen, dus ik zal het hier simpel voor je uitleggen:

Ik weet verder niet hoe het met je gezondheid is, wat je eet etc, dus het lijkt me belangrijk dat je begint met een oplossing van 3% ipv 35%. Gewoon rustig aan beginnen. Als dit goed gaat kun je met 35% aan de slag.

Om te beginnen zul je dus je 35% moeten verdunnen naar 3%. Dit is heel simpel, je neemt 1 deel 35% h2o2 en je mengt dit met 12 delen water. Nu heb je een 3% oplossing.

Nu neem je van deze 3% oplossing morgenvroeg, minimaal een half uur voor het ontbijt 1 druppel in een glas water. Je kunt dit 1,2, of 3x per dag doen. Belangrijk is dat je voldoende tijd laat tussen eten en je inname van h2o2. Minimaal een half uur voor, of een uur na het eten.

De dag erna doe je exact hetzelfde, maar nu met 2 druppels. De dag daarna met 3 etc. Als je erge ontgifting krijgt, zoals hoofdpijn, misselijkheid of vermoeidheid ga je gewoon weer een stapje terug.

Mocht je na bijvoorbeeld 25 druppels 3% nog niks merken, dan kun je ook gewoon overstappen op de onverdunde 35%. Hier kun je dan op dezelfde manier mee gaan opbouwen tot 25 druppels (of meer, als je je er goed bij voelt).

Ik ben ooit tot de 38 druppels, 3x per dag gegaan. Bereid je maar voor, want erg lekker is het niet 😉

Voor de smaak kun je een beetje sole (zeezoutoplossing) of appelazijn toevoegen.

Succes!