Re: H202

Anoniem

Ik lees net ergens op een gesloten forum (vandaar geen link) dat er verschillende samenstellingen van H2O zijn.

Dat is opmerkelijk en daarmee dus heel erg interessant.

De schrijver van de informatie legt uit (vrij citaat):

Quote:
Waterstof bestaat uit verschillende isotopen: deuterium, protium en tritium. Deuterium bevat 1 neutron, is stabiel, is het zwaarst en deze onderdrukt het leven. Protium is lichter, is stabiel, bevat geen neutronen en ondersteunt het leven. Tritium is instabiel, bevat 2 neutronen en is radioactief.

Van protium is het meeste aanwezig in water. Van de andere twee beduidend minder.

Het is mogelijk de isotoop deuterium eenvoudig te scheiden van water, waardoor er deuterium-vrij water ontstaat. Aangezien deuterium zorgt voor zwaar water en slecht is voor het vormen van leven, is dat dus heel gunstig.

Verder is waterstof (met alle isotopen) gevoelig voor frequenties. Het afschermen van frequenties zou dus nodig moeten zijn.

Je kunt deuterium vrije waterstof optimaliseren door het bloot te stellen aan zonlicht. Dit is opmerkelijk, want het wordt juist geadviseerd waterstof koel en donker te bewaren. Dit heeft dus te maken met de zware isotoop deuterium kennelijk.

Uit de bevindingen zou ‘sole’ gemaakt van deuterium vrij water en gemengd met deuterium vrije waterstof ervoor moeten zorgen dat de mineralen in de ‘sole’ beter opneembaar worden. Dit omdat de waterstof dan ‘vrijer’ met de mineralen kan werken.

Zodra ik hier meer over weet, laat ik het hier gelijk weten.