Re: H202

Anoniem

Bedankt voor jullie snelle reactie! Ik zal voorlopig de dosering niet verhogen en kijken of het stabiliseerd. Dat van die nachtschade en granen wist ik niet, dat van die vetten wel, ik gebruik alleen maar puur kokos vet. Op dit moment heb ik dus geen reuma, al is dit ook beslist niet grappig, mijn lever heeft een te laag energie gehalt en trekt de milt en nieren mee (te veel emoties en stress gehad afgelopen half jaar). Mijn nieren voeren dus niet optimaal af en naast de warmte klachten (dikke handen en voeten, pijnlijke gewrichten door vocht ophoping) heb ik dus als ik even stilzit/slaap allerlei gewrichten vast zitten (verminderde lever werking). Dit is op dit moment allemaal erger geworden maar ik had in de bijgeleverde folder van de H2O2 gelezen dat je gewoon door moest gaan met opbouwen en dat de klachten dan vanzelf afnemen. Ik heb ook mijn pijnstillers weggelegd om mijn lichaam alle ruimte te geven om te herstellen. Dat granen slecht waren wist ik niet vraag me wel af wat er dan nog te eten overblijft??? Rijst is toch ook een graan.