Re: H202

Webmaster
Bijdrager

De extra warmte is een zuurstofboost. Hierdoor komen ‘slapende’ ontstekingen naar voren, processen waarvoor het lichaam voorheen niet de lichaamswarmte kon opbrengen. Zuurtsof = warmte, onthoud dat. Het is lichaamswarmte, voedselverbranding, zweten, ontsteking, koorts. D.m.v. warmte bevrijdt het lichaam zich van ongewenste stoffen en organismes, het is een uitstotingsmechanisme.

Ik kan alleen maar concluderen dat je stijf staat van de ontstekingen – letterlijk. Aan de ene kant is het goed dat deze zich nu openbaren. Aan de andere kant kosten deze ontstekingen heel veel zuurstofcapaciteit die eigenlijk nodig zijn voor de celademhaling. Ik adviseer je dan ook om een dosering te vinden van H2O2 die je aankan. Je zult het ongemak voor lief moeten nemen omdat dit een onderdeel is van je heling, maar je hoeft ook niet de boel nodeloos te forceren.

Daarnaast adviseer ik je om ONMIDDELLIJK te stoppen met de consumptie van graanproducten en nachtschades. Reumatische klachten zouden helemaal niet bestaan als mensen geen granen en nachtschades aten. Daarnaast alle bewerkte plantaardige olien/vetten (maisolie, zonnebloemolie, margarine, halvarine) PER DIRECT de prullenbak in gooien (waar ze thuis horen) en GEEN ENKEL product kopen dat ‘plantaardige olie’ of ‘(gedeeltelijk) geharde olien/vetten’ bevat. Het beste is als je voedsel nuttigt dat geen etiket nodig heeft. Een ei heeft geen etiket nodig, een biefstuk evenmin. Puur, onbewerkt voedsel dus, waar geen laboratoriumingredienten in zitten.

Mike