Re: H202

Anoniem

@Janse bedankt voor je uitgebreide antwoord en advies. Ik heb helaas 2 potjes quantum aangeschaft, dus die maak ik eerst maar eens op. Daarna bestel ik adrenanorm. Ik was me er niet van bewust dat ik nu niet de goede heb. Hopelijk doet het toch nog wat positiefs met mijn bijnieren.

Wellicht brengt het veranderde eetpatroon me meer in contact met mijn (onverwerkte en niet doorleefde) gevoelens. Boosheid heb ik altijd al een moeilijke emotie gevonden. Angst is denk ik, de motor die deze vastzittende emoties draaiende houdt. Tijdens mijn opleiding hypnotherapie, heeft zich gedurende 4 jaar, veel aangediend wat ik heb mogen verwerken. Blijkbaar zit het diep. In het verleden had ik jaren lang boulimia nervosa. Vreten en braken waren voor mij de enige manier om te kunnen overleven. Mijn innerlijke wereld was een complete puinhoop.

EFT is wel voorbij gekomen tijdens mijn opleiding. Ik zal me er eens wat meer in verdiepen.

Lichaam en geest zijn onlosmakend verbonden met elkaar. Ons lichaam is het huis waarin we wonen. Als we dit huis goed voeden, zal ons dat geestelijk zeker veel opleveren. Inderdaad wat je zegt, als er een (emotionele) obstructie zit bijvoorbeeld in de lever, zal die gereinigd moeten worden om doorstroom te bevorderen.

Ik heb reeds 2x een reiniging gedaan, inclusief hoge darmspoelingen, waarbij zeker de eerste keer veel galstenen vrij kwamen. Daarna heb ik me tot nu toe veel zieker gevoeld.

Zelf denk ik dat het probleem ook vooral in mijn maag en darmen zit. Maar zeker weten doe ik dit niet. Ik las hier over bijnieruitputting en herkende mezelf erin.

Een hele zoektocht.

In ieder geval heb ik de neiging om me enkel van buiten af goed te voeden, intern blijft lastig. Ik blijf vaak nog wegrennen van mezelf.